2011/07/18

Dag 5 - London tur / London trip

Heihei folkens.
Det ble ikke noe blogging i går på grunn av at jeg var sliten etter en land dag. Hmm.. Hva skal jeg fortelle ?... Jo, Vi var på London sightseen.. Det er noe av den snåleste turen jeg har vært med på..Ikke noe bra i det hele tatt. Alt ble bare surr. Vi kom dit og ventet utenfor bussen så fikk vi litt pause. Vi parkerte like ved London eye. Så vi fikk vel 10 min pause men de ble fort til 1 time osv. Bare masse surr. Så i går ble det bare å løpe gjennom London ( slett ikke moro) Pluss at vi hadde et vær som var til å dåne av . Det begynte med sol og alt var bra . Plutselig begynner det å regne, det pøser ned,  jeg har aldri sett noe så ille før jeg altså. Det ble sol igjen , men det tok ikke veldig lang tid før det begynte igjen.  Så det var været , på/ av /på /av. Måtte gå med vanndammer i skoene hele veien.  ( ikke veldig moro -.- ) Nå kommer det bilder! :)



















No comments:

Post a Comment